چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 21, 2024
لباس عزت

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، از راه اندازی هشتگ «لباس عزت» با هدف تجلی خدمات تبلیغی مبلغان خبر داد و گفت: هشتگ «لباس عزت» با هدف معرفی و ارائه بخش هائی از خدمات تبلیغی مبلغان حوزه راه اندازی شد.

حجت الاسلام والمسلمین جلال منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، با اشاره به راه اندازی هشتگ «لباس عزت» با عنوان تجلی خدمات و فعالیت های ارزشمند تبلیغی مبلغان، گفت: هشتگ «لباس عزت» با هدف معرفی و ارائه بخش‌هایی از خدمات تبلیغی مبلغان حوزه معرفی شده است.

وی با اشاره به اهداف راه اندازی هشتگ «لباس عزت» در آستانه اربعین حسینی امسال، تصریح کرد: این هشتگ می خواهد تا نمایانگر تجربیات شخصی طلاب و مبلغان در این ایام، مقایسه تاریخی پرچمداری روحانیت، مصاحبه با بزرگان و افراد مشهور در مشایه و روایت داستان های کوتاه و خاطرات از تجربیات تبلیغی مبلغان باشد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان با اشاره به طرح تجربیات شخصی مبلغان در قالب هشتگ لباس عزت، عنوان کرد: محور بیان تجربیات شخصی از آن جهت است که می خواهیم نشان دهیم لباس روحانیت، لباس عزت و پل ارتباط با دل‌ها بوده و در اربعین، لباس روحانیت نه تنها هویت، بلکه وسیله‌ای برای خدمت به زوار و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به مقایسه تاریخی در قالب هشتگ «لباس عزت»، ابراز کرد: این هشتگ به مقایسه تاریخی از دیروز تا امروز لباس روحانیت و نقش‌آفرینی آنان می‌پردازد و نشان می دهد لباس عزت همچنان پرچم دار هویت روحانیت است. طلاب دیروز و امروز، با لباس یکسان، پیامی واحد دارند و آن عشق به اهل بیت علیهم السلام است.

وی با اشاره به مصاحبه با بزرگان و افراد مشهور در مشایه و همچنین روایت داستان های کوتاه، خاطرنشان کرد: در این قالب تلاش داریم تا نشان دهیم سخن بزرگان، راهنمای ما و لباس روحانیت، نشانه‌ای از تعهد و مسئولیت است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان ابراز امیدواری کرد تا در بستر این هشتگ بتوان گوشه‌های از جلوه‌های خدمت مبلغان را که این روزها خالصانه و ارادتمندانه به زائران حسینی خدمت می نمایند، به تصویر کشید.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha